Založ si blog

Človek – ktorý sa dotkol môjho srdca

ležím v ošetrovni nemenovaného ústavu srdcovo cievnych chorôb a sestrička mi robí EKG. V kresle, pri monitore sedí lekár, sympatický človek v stredných rokoch. Z tváre mu žiari dobrota a pochopenie. „ tak ako sa máte dedo,“ prihovára sa mi lekár. „dýcha sa Vám dobre? Bolesti žiadne?“ Dedo, pekne a právom ma takto oslovil. Mám už 84 rokov a som tretí deň po operácii srdca – dvojnásobný bypas. Nesťažujem si, že bolí niečo? Na to si človek časom zvykne.

Tu sa pýta lekár „ dedo a viete kto Vás operoval?“ odpovedám „ áno, pán doktor Ledecký, škoda, že som sa s ním ešte nestretol, aby som sa mu poďakoval“ „ No tak teraz máte možnosť, tu sedí pred vami“

Onemel som úžasom. Tak to je ten človek, ktorý sa DOTKOL môjho srdca a dal ho do poriadku, aby som si možno užil ešte pár rôčkov? Tak tu sedí usmievavý človek, ktorý mi daroval ďalšie roky života! Tak ho konečne vidím, môjho záchrancu, ktorého ruky a um boli vedené mojimi modlitbami pred operáciou „ Pane –veď ruky lekárov tak, aby sa všetko zmenilo na moje dobro“ .

Áno onemel som úžasom a zmohol som sa len na „ veľmi pekne ďakujem pán doktor, niet slov, ktoré by mohli vyjadriť moju vďaku a niet pokladov na zemi, ktoré by som Vám položil v tomto okamžiku k nohám“.

Je to zvláštny pocit, stretnúť sa s človekom, ktorý sa dotkol môjho srdca, pocit úcty a obdivu. Tento pocit patrí všetkým lekárom kdekoľvek na svete, ktorí vykonávajú túto ušľachtilú a zodpovednú prácu. Toto sú skutočné „CELEBRITY“ našej spoločnosti. Len sa o nich nepíše v žiadnych novinách.

„Neďakujte dedo, ja sa ešte prídem pozrieť na Vás, zaujíma ma, ako v tomto vysokom veku znášate  pooperačný stav“.

Pred ošetrovňou čakali už ďalší pacienti a tak silným stiskom ruky sme sa rozlúčili.

Skutočne, pán doktor chodil za mnou často a jeho pooperačná starostlivosť bola mimoriadne vzorná.

Ešte raz veľmi pekne ďakujem aj touto cestou milý pán doktor MUDr Martin Ledecký.    

Zákony z pohľadu logiky a etických pravidiel

06.11.2013

Časť 3 Opäť sa dotknem časti zákona 182/1993 Z. z., kde okrem iného sa v píše, citujem: „§5 odsek b) vymedzenie veľkosti spoluvlastníckeho podielu vlastníka bytu alebo nebytového priestoru v dome na spoločných častiach domu, spoločných zariadeniach domu, na príslušenstve, na pozemku zastavanom domom a na priľahlom pozemku, pričom veľkosť spoluvlastníckeho podielu je [...]

Zákony z pohľadu etických zásad a pravidiel

04.11.2013

Časť 2 Je zaujímavé, že k prvej časti mojej debaty k téme „Zákony z pohľadu etických zásad a pravidiel“ sa nenašiel žiaden diskutujúci. Že by to svedčilo o tom, že sú naše zákony po tejto stránke v poriadku? Alebo o tom, že som si vybral zlý termín na uverejnenie podľa mňa tak závažnej témy, ako sú zákony a ich vzťah k etickým pravidlám? Alebo [...]

Zákony z pohľadu etických zásad a pravidiel

01.11.2013

Časť 1 Dovoľte mi, prosím, aby som sa pokúsi vysvetliť niektoré pojmy zo zákona 182/1993 Z. z. z pohľadu etických zásad a pravidiel. Spoločné priestory domu. Zákon 182/1993 Z. z. ani nepozná pojem spoločné priestory domu, pozná len pojem citujem: „(5) Spoločnými zariadeniami domu sa na účely tohto zákona rozumejú zariadenia, ktoré sú určené na spoločné [...]

Rusko, Ukrajina, vojna, konflikt, Donbas

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

súdna rada výbor

Výbor odobril odvolanie členov súdnej rady, Mazák a Majerník to odmietajú

24.04.2024 15:20

Koaliční poslanci odvolávanie odôvodňujú stratou dôvery a pochybnosťami o svedomitom výkone právomocí členov.

medveď

V okolí obce Košická Belá sa vodičovi pred autom zjavil medveď

24.04.2024 14:52

Polícia vyzýva na ostražitosť a opatrnosť.

sneh, bratislava, sneženie

SHMÚ upozorňuje na sneženie na severnom Slovensku

24.04.2024 14:21

Meteorológovia vydali výstrahu prvého stupňa.

gerhardfr

Toto je priestor na individuálny opis blogu na Blog.pravda.sk dívam sa okolo seba a vidím z môjho a z pohľadu logiky mnoho nedobrých vecí a tieto sa snažím vysvetliť a ak je možné, ich pomocou hlasu spoluobčanov, napraviť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 43
Celková čítanosť: 263037x
Priemerná čítanosť článkov: 6117x

Autor blogu

Kategórie