Založ si blog

Čudné „móresy“ má Telekom

Určite mi dáte za pravdu, že každá vec má svoju hodnotu. Napr. taký mobil. Čím väčšia vybavenosť, čím viac funkcií, tým je drahší. To platí aj pre veci ktoré si požičiate. U vysávača s viacerými funkciami je požičovné vyššie ako  u obyčajného. Tak možno uvádzať desiatky príkladov.

Len pre Telekom to neplatí. Tam sa platí za požičanie Magioboxu s nahrávacím diskom rovnaká cena, ako za Magiobox bez nahrávacieho disku.

Pýtal som  sa operátora: prečo je to tak? No, dal mi logicky za pravdu, ale ceny sú už raz určené a s tým sa nedá nič robiť.

Prečo to uvádzam?

Prišiel čas, kedy mi vyprší zmluva s firmou Telekom a rozmýšľam nad tým, či ju predĺžiť, alebo nie. Ja nepotrebujem Magiobox s nahrávaním a tak som si povedal, že potom musí byť služba za TV Magio lacnejšia keď využívam Magiobox bez nahrávania.

Mýlil som sa a dodnes neviem pochopiť, prečo tomu tak je.

Operátor to zdôvodnil  tým, že sa neplatí  nájomné za boxy, ale za prenos signálu.

Tu som operoval ďalšou skutočnosťou, ako napr.  že ja nepotrebujem službu HD alebo optik, mne úplne vyhovuje  HD kvalita. Ani táto skutočnosť nemá vplyv na cenu služby.

Tak by som prosil pracovníkov firmy Telekom, aby sa zamysleli nad tým. Robí sa okolo Magio TV veľká reklama čo do kvality signálu alebo počtu staníc a  skutočnosť je úplne iná.

Cena za služby TV Magio je prehnaná oproti iným poskytovateľom pri rovnakej kvalite obrazu.

Okrem toho nie je viditeľný žiadny rozdiel medzi kvalitou obrazu HD, optik alebo normálneho signálu. Naopak, pri HD alebo optik nefunguje teletext, ktorý by mnohí využívali.

Kde je potom pri TV Magio tá výhoda?

Cena za služby TV Magio by mala byť odstupňovaná podľa toho, aké služby si požaduje zákazník. Alebo už neplatí heslo: náš zákazník náš pán? Tak „skúsme to spolu“, ale za spravodlivejších podmienok.

 

 

Zákony z pohľadu logiky a etických pravidiel

06.11.2013

Časť 3 Opäť sa dotknem časti zákona 182/1993 Z. z., kde okrem iného sa v píše, citujem: „§5 odsek b) vymedzenie veľkosti spoluvlastníckeho podielu vlastníka bytu alebo nebytového priestoru v dome na spoločných častiach domu, spoločných zariadeniach domu, na príslušenstve, na pozemku zastavanom domom a na priľahlom pozemku, pričom veľkosť spoluvlastníckeho podielu je [...]

Zákony z pohľadu etických zásad a pravidiel

04.11.2013

Časť 2 Je zaujímavé, že k prvej časti mojej debaty k téme „Zákony z pohľadu etických zásad a pravidiel“ sa nenašiel žiaden diskutujúci. Že by to svedčilo o tom, že sú naše zákony po tejto stránke v poriadku? Alebo o tom, že som si vybral zlý termín na uverejnenie podľa mňa tak závažnej témy, ako sú zákony a ich vzťah k etickým pravidlám? Alebo [...]

Zákony z pohľadu etických zásad a pravidiel

01.11.2013

Časť 1 Dovoľte mi, prosím, aby som sa pokúsi vysvetliť niektoré pojmy zo zákona 182/1993 Z. z. z pohľadu etických zásad a pravidiel. Spoločné priestory domu. Zákon 182/1993 Z. z. ani nepozná pojem spoločné priestory domu, pozná len pojem citujem: „(5) Spoločnými zariadeniami domu sa na účely tohto zákona rozumejú zariadenia, ktoré sú určené na spoločné [...]

Andrej Danko, upratovanie Dúbravky,

Danko upratuje Dúbravku. Zaplatil pokutu tisíc eur a chce ukázať dôkaz o vylomenom zube

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

26.04.2024 06:25, aktualizované: 08:42

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

gerhardfr

Toto je priestor na individuálny opis blogu na Blog.pravda.sk dívam sa okolo seba a vidím z môjho a z pohľadu logiky mnoho nedobrých vecí a tieto sa snažím vysvetliť a ak je možné, ich pomocou hlasu spoluobčanov, napraviť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 43
Celková čítanosť: 263084x
Priemerná čítanosť článkov: 6118x

Autor blogu

Kategórie