Je tomu skutočne tak?

3. júla 2012, gerhardfr, Nezaradené

Najväčšia  a najdlhšie pôsobiaca zdravotná poisťovňa na Slovensku, Všeobecná zdravotná poisťovňa, a. s. vám poskytne komplexné služby v oblasti zdravotného poistenia na kontaktných miestach, ktoré sú rozmiestnené na celom území našej republiky.

Je tomu skutočne tak?

Dnes 3.7.2012 som bol u môjho obvodného lekára a bolo mi povedané, že nemá podpísanú zmluvu s uvedenou poisťovňou a preto mi nemôže vydať recept na požadovaný liek.

Respektíve môže vypísať, ale za liek budem platiť v hotovosti a potom mám ísť do poisťovne, kde mi to možno preplatia.

Haló, to je čo za poriadok ?!

Kedy ráči poisťovňa podpísať zmluvy s lekármi prvého kontaktu? Dokedy majú pacienti čakať? Tomu sa hovorí zdravotná starostlivosť v zmysle zákona a Ústavy SR?

Vážený pán premiér, tu niečo nie je v poriadku, ministerstvo zdravotníctva zaspalo?

Pani JUDr. Zvolenská ako to je s tými zmluvami?